Доставка

Вся продукція виробляєтся вручну під замовлення. Загальний термін виготовлення та доставки замовлення - 2-3 дні! Термін виготовлення деяких позицій може сягати до 7 днів, про що Вас повідомить менеджер при підтвердженні замовлення!

- До відділення «Нова Пошта»:

Термін доставки до відділення «Нова Пошта» складає до 2 днів. Відправляємо замовлення щодня, окрім неділі, за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта». Після оформлення замовлення Ви отримаєте від нашого менеджера SMS-повідомлення з номером експресс-накладної. Задля отримання більш точної інформації стосовно терміну прибуття замовлення перейдіть на сайт компанії «Нова Пошта». При здійсненні оплати способом післяплата всі послуги (повернення грошей та пересилка) оплачуєтся одержувачем, коміссія компанії «Нова Пошта» складає 20грн + 2% від суми. У обов'язковому порядку перевіряйте Ваше замовлення у відділенні «Нова Пошта». Якщо протягом 5 робочих днів з моменту прибуття замовлення на склад компанії «Нова Пошта» ви не забрали свою посилку, вона повертаєтся у інтернет-магазин в автоматичному режимі.

- Адресна доставка «Нова Пошта»:

Термін адресної доставки компанії «Нова Пошта» складає до 3 днів. Відправляємо замовлення щодня, окрім неділі, за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта». Після оформлення замовлення Ви отримаєте від нашого менеджера SMS-повідомлення з номером експресс-накладної. Задля отримання більш точної інформації стосовно терміну прибуття замовлення перейдіть на сайт компанії «Нова Пошта», або звернітся до персонального кур'єра «Нова Пошта». При формуванні замовлення Вам у обов'язковому порядку треба зазначити: своє місто, адресу доставки, Імя, Прізвище та По-Батькові одержувача, та номер телефону для зв'язку з кур'єром. У обов'язковому порядку перевіряйте Ваше замовлення у відділенні «Нова Пошта». Якщо протягом 5 робочих днів з моменту прибуття замовлення на склад компанії «Нова Пошта» ви не забрали свою посилку, вона повертаєтся у інтернет-магазин в автоматичному режимі.

Важливо!

Перед відправленням весь товар перевіряєтся та страхуєтся на повну суму коштів. При отриманні замовлення Вам необхідно перевірити товар в присутності співробітника «Нова Пошта». Якщо упаковка товару була пошкождена, або на товарі були виявлені механічні пошкодження, Вам необхідно відмовитись від замовлення або пред'явити претензії компанії «Нова Пошта». Компанія «Нова Пошта» заміщує завдані збитки, якщо збитки були зроблені з вини компанії. Також у разі пошкодженого замовлення необхідно зв'язатися із нашим менеджером, щоб ми могли якомога швидше вирішити усі питання. Ми намагаємося максимально швидко та якісно виготовити, упакувати та доставити Ваше замовлення, проте не слід забувати і про те що усі ми - люди, а людям іноді властиво трішечки помилятися! Дякуємо.

 

Ви щойно додали до кошику:

Оформити замовлення Продовжити покупку